Kunde mått bättre

Jag kunde mått bättre just nu...då mena ja inte på min egen krasslighet, den skiter ja fullständigt i. Utan Iwar...hade en förhoppning att vakna me att han kunde gå på dagis...Tyvärr dog den förhoppningen ganska snabbt när ja skulle väcka honom. Båda ögonen helt igensatta & feber, när jag tagit bort "klegget" hör jag även att han har släng av astman iomed att han är jätte förkyld. Gör verkling ont i mig att se han så sjuk. Men nu kan ja inte avvakta längre utan ringde läkarn & fick en tid kl 11. Inte nog me de så ligger Jocke helt slut me feber, förkyld & problem me ögonen.

William däremot har enbart pytte hosta kvar men annars pig & kry så de blev skolan för han :)

Uppdatering efter läkarn kommer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!