Leksaker

I dag på eftermiddan så tog jag me mig barnen & for ut till mina föräldrar...att va hemma från dagis/skola så länge utan att va ute så speciellt mkt uttråkar barnen otroligt. Bli ännu mer gnällig & rastlös. Så vi tog en sväng dit. Åt lite pannkaka :p
Gick igenom en liten snabbis i deras förråd..ja ha visst en hel del leksaker kvar sen ja va yngre. MASSA Barbie m tillbehör (kläder, häst & vagn, hus, bil, kök m.m) Dockhus me möbler, dockor m tillbehör (matstol, lyftkorg, cykelkorg m.m) Femlingarna me hela huset & tillbehör.. ja listan kan bli lång. Sparade tydligen allt som va fint & helt..OM man skulle få en tjej "när man blev stor" Nu ha ja 2 pojkar & jag tycker mina små älsklingar räcker, så min tanke är nu va ja ska göra me allt ?!! Va är de för nytta om dom bara kommer ligga i ett förråd..Aja...ska nog tänka en el 2 ggr till innan ja bestämmer mig :)

Annars så ha vår da inte vart så speciell...Iwars ögon fortsätter att rinna, fundera på att kontakta en barnläkare imorn...tycker så otroligt synd om honom.
Williams hals är fortfarande ond..går väl inte över på en da sådär...tur han är så stor & hantera det bra. Han är inte så värst gnällig bara inte lika mkt ork i kroppen & alltmänt slö.
Men ja vill ha mina pojkar pigga & glada igen nu :)

Nu väntar ja bara på att Jocke ska bli klar me sitt så vi kan krypa ner me en film...förmodligen så somnar väl ja efter halva :p

NattiNatt !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!