Min Garderob..

På eftermiddan ida blev ja hyffsad i kroppen & kunde ialf röra på mig.
Wille följde me en kompis hem efter skolan ida, så de va bara Iwar som skulle hämtas..kändes väldigt ovant att bara hämta ett barn, göra mat åt ett barn. När ja skulle åka upp & hämta Wille nu ikväll så va de 2 små grabbar me 2 starka viljor. William skulle INTE hem ida...han skulle sova över. Han fick jätte gärna sova över för "hans kompis" föräldrar så efter lite tjat på mig så gick ja väl me på de. Så skulle hon köra dom på skolan imorn. Då vet man att dom ha jätte kul & trivs ihop ialf :) Första gången som han sover över hos en kompis, annars ha de bara vart hos mormor & morfar el farmor & farfar. Men de går nog bra.

Själv så ha ja tagit mig i kragen & dragit ut från klädkammarn. Jocke ha burit & ja ha väl mesta stått å peka ;)
Kan väl kanske inte kalla de här för klädkammare, den är ganska liten så de är mer en garderob. Ha kommit en bit men de är mkt mer som återstår innan de är helt klart.

Kaoset innan röjning..

Allt skit ute (den där kistan ska oxå ut bara)..dags att bära in..

Såhär se de ut just nu..


De ska in en till klästång ovanför den som är där nu, så mer kläder få plats..sen ska ja in me en matta som täcker hela golvet, den stå ute i förådet nu & ja är inte så sugen att traska ut i kylan nå mer i da. Sen är de lite mer små saker som ska göras innan ja är hyffsat nöjd. Som sagt de är inte den "Walk in closet" som finns i mina drömmar, men bättre än ingen gardeob alls ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Men Malin, vad många SKOR du har?! :D

På tal om skor ska jag köpa mig ett par imorgon, men det blir helt utan klack. Mange gillar inte höga klackar på mina skor och dessutom så håller min rygg med honom - jag får alltid lite ont i ländryggen efter en dag i fina dojjor :(

2010-01-14 @ 23:06:19
Postat av: Malin

haha..men nu va de jätte länge sen ja inhandlade nå skor faktiskt.

Men du de finns jätte fina skor nu som kommit utan klack, lite mer vårskor :) Så du kommer nog hitta nått du gillar !!

2010-01-14 @ 23:57:33
Postat av: Frida-Martina

Najs! Kan det vara så att du gillar skor?! :]

2010-01-18 @ 08:23:59
URL: http://www.frida-martina.se
Postat av: Malin

mmmm...jo är de så tydligt ;) skulle kanske kalla de mer som ett beroende..haha..

2010-01-18 @ 17:53:28
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!