Nackont

Jag fatta inte va ja gjort, ända sen nyårsafton ha ja haft nackspärr, tro ja..hmm ja kan inte vrida huvudet åt höger utan att de gör ont ialf. Kände av de strax innan vi skulle fara till Björnrike..har fortfarande inte gått över. Riktigt irriterande ! Tur man ha en hög me smärtstillande :)

Annars så ha ja jobba ida, kom hem till 3 så va de iväg & hämta barnen, sen midda. En helt vanlig da me andra ord. Iwar somnade runt halv 8 & Jocke gick och vilade innan jobbet. 2 nätter kvar nu sen är han ledig :)
Jag & Wille satt här i soffan, va rätt uttråkad så vi drog & handlade. Ganska skönt att få åka iväg bara han & jag utan lillebror nångång oxå.
Imorn är de en hemma dag, tydligen en "helg dag" så jag vet inte riktigt va vi ska hitta på. Jocke kommer ju sova så jag tänkte ja & barnen kunde gå ut, men vem vill gå ut & leka när de är -20 ute ?!! Inte mina barn ialf. Så vi får nog hitta på ngt annat. Kanske baka lite, de är alltid lika uppskattat :)

Ska försöka få in lite bilder till datorn oxå så kanske ja lägger in dom lite senare el imorn !!

Hej Svej så länge :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!