natt skottning...

Efter all snö vi fått kan jag nog inte kalla denna period för snökaos, eftersom de känns som hela vintern vart ett enda stort snökaos till o från ! Men den här halv metern som kom ida kunde vi nästan vart utan...Skulle ja ställa ut Iwar på baksidan skulle man nog inte se han.
Skippade bilen när ja skulle hämta Wille (rätt pinsamt att ja ens ta bilen annars eftersom de är 100 m dit om de ens är de) vilket va en mkt bra idé..den lilla backen upp till dagis stog de 3 bilar som inte tog sig nånstans, så bilen ha stått orörd hela dagen vilket blev en stor iglo nu. När vi sov ut så länge i morse va ja rätt pigg nu så för en timme sen gjorde ja ngt ja inte borde göra..ja tog ja på mig kläder & gick ut & skottade fram den. De va jag & alla dessa plogbilar ute..dom måste ju fundera va de är för knas som är ute o skotta kl 1 på natten =/ Inte verka dom haft en tanke på att hjälpa mig heller !!! Den är fram grävd ialf, sen om den är de när man vaknar imorn är en annan sak eftersom de fortfarande snöar.

Nu ska vi nog krypa ner me nån film...NattNatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!