...

Mest av allt skulle ja bara vilja ta med barnen & åka på stranden nu när de är varmt & sol. Men tyvärr är de långt bort i från de ja pallar just nu. Vara ute på gården hemma är alldeles för varmt & alla sitter ute & solar medans jag måste hålla mig inne & få i mig så mkt jag kan.

För att inte göra bloggen helt deppig med allt som händer me mig just nu kan jag glatt skriva att jag tro ja hittat min klänning jag letat efter..för nån vecka sen kom en tjej in på jobbet som hade denna klänning, så några dagar senare hittade ja den på internet..
Den är inte lika fin i färgen på datorn som i verkligheten...ja gillar den ialf :)

Just nu skulle den nog bara hänga som en säck på mig men när ja kommit upp nå kg igen skulle den säkert super..


Kommentarer
Postat av: Linda

fy sjutton vad jobbigt! Men ska dom inte kolla upp vad det är för fel.. sjukvården!! Fattar inte varför dom inte kan göra nå riktiga, grundliga koller. Hoppas verkligen du mår bättre snart! Krya på dig vännen. Hoppas du är på benen snart så vi kan ses. Stor kram till dig!

2010-07-03 @ 23:39:36
URL: http://lindsaay.blogg.se/
Postat av: Sara ♥

fin klänning! :D

2010-07-04 @ 00:32:33
URL: http://azizaaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!