hmm

Jobba idag igen då, som de senaste 4 mornarna känns de som ja inte klarar att klä på mig själv.
Därför klev jag upp föra alla andra i da (7:58) för att vakna till & börja ladda kroppen. Barn ska ha frukost Iwar ska på dagis & jag ska sj duscha & göra mig klar..å får inte glömma maten.

Eftersom Wille va så underbart snäll i förrgår när Jocke jobbade & jag hade barnen sj så skulle han hjälpa mig så gott han kunde me Iwar..vilket han gjorde susen, så jag hade lovat han en överaskning..som han själv fick välja. Det blev ett fotbollsalbum som man samlar klisterbilder till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!