kanske kväll nu

Jocke & Wille drog iväg på fotbollen (GIF) m farfar förut, då passade jag & Iwar på att fara ut till Fredde (Jockes brorsa) & Jenny för att spana in nya lägenheten...verry nice :) Fatta inte hur man kan tycka att de är nästa lika kul att se andra flytta som att flytta själv ?!

Sen ha ja städat som en gris nu i kväll..ordnat upp kaoset bland mina kläder =/ Inte så jäkla skoj faktiskt..men bra bli de nog !!

Nu blir de lite kvällsfika & en film innan man knoppar..förhoppningsvis får jag sällskap av min andra hälft :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!