Lördag !!

Vaknat på helt rätt sida ida :) Iwar som numera kommer in till våran säng runt 2 tiden på natten för de är för varmt på hans lilla rum, vaknade 9:45 & ja vaknade av att han låg & kollade på mig me sina fina ögon. Så gav han mig en hård kram & sa -mina mamma  då kan man inte annat än va glad när man vaknar :)
Vi klev upp & klädde på oss & for bort på ICA..vi hade helt slut på fil, en frukost för Wille utan fil funkar inte. Idag blev Willes smak blåbär/mango själv föredrog jag mango/persika Iwar däremot tackade helt nej till filen & tog en rostmacka, mjölk & två ägg...äggmonstret mitt :]



Igår ordnade ja vår tråkiga hall så den blev mer välkomnande..idag tänkte jag ordna Willes rum som ser mkt tråkigt ut..sen vid tre ska vi iväg på nån typ av släktträff på Jockes sida :) Kul att de händer ngt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!