Mina fotbollskillar

Hela dagen ha vi vart hemma...
Först fick vi främmande av barnens farmor & farfar även Hugo (barnens kusin) va med :) Så de blev massa fika & lek. När dom hade åkt så fick ja nå fnatt & drog ut ALLT från vårt förråd som är ute på gården. Ni som packade in i de när vi flyttade in vet hur packat de va & nu var det ända upp till taket & fram till dörren så man kom inte in. Nu är bilen full me skit som ska slängas medans förrådet är propert fint. Ordning & reda åsså skulle ja behöva förvara ngt där så får de gott om plats !! Måste säga att ja är mkt nöjd me mig själv som tog ta i de :)

Mina grabbar har som vanligt roat sig me fotboll nästan HELA dagen !!

Iwar, Wille & Hugo mitt i matchen

Farfar, Iwar & Jocke kör lite passningar



Världens vackraste pojkar !!


Nu blir de myskväll me min kärlek...chokladbollar & film ;) de é grejjer de !!


Kommentarer
Postat av: Håkke

Härligt boys!

Måhända nya "Giffare"

2010-07-18 @ 22:16:45
Postat av: camilla

tack så mycket=)

vart i sundsvall bor ni?

2010-07-19 @ 09:41:53
URL: http://esahiaochmaxismami.blogg.se/
Postat av: camilla

vi bor i bergsåker=)

2010-07-19 @ 13:08:20
URL: http://esahiaochmaxismami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!