Söndag

Gomorgon..till min glädje vaknade jag strax efter 8 i morse & mådde mkt bättre än i går morse, men ändå inte som vanligt. Wille sov fortfarande & Iwar sov brevid mig..el på mig för att va exakt (så nära som möjligt)
Jag låg kvar i sängen & slog på SATC filmen..tänkte att barnen snart skulle vakna, men icke.

Halv 10 hörde ja Wille komma tassande så jag klev upp & va tvungen att göra en stadig frukost så även min kropp skulle komma igång igen. Kokade ihop mannagrynsgröt som även barnen älskar.
När jag & Wille hade ätit klart vaknade Iwar (10:15) Då somnade dom runt 10 igår kväll så de blev inte så jätte sent ändå. Men skönt att man fått 2 underbara barn som kan sova på morgonen !!

Nu efter frukosten mår jag bra igen & det ser ljust ut för jobb imorgon i gen :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Det måste vara jätteskönt att dom sover så länge på morgonen! De senaste dagarna har Leo och Nora vaknat ca 04:30 - man blir så galet trött.

2010-07-04 @ 16:25:22
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!