tjej-kväll

Jag kom precis hem från en tjej-kväll hos Maria..en kvinna från Mary Kay va där & visa massa produkter, skulle kunna köpa allt !! Om jag ändå hade en fetare plånbok just nu så ;)
Maria hade även gjort massa snittar & en hög me melon...huuur gott som helst & jätte trevligt !! Synd bara att jag va tvungen att dra mig tidigare för att hämta en jätte trött Iwar som va hos mormor. (Wille åkte till farfar i eftermiddag..kommer hem imorn)
Så jag kom väl hem för en halv timme sen & har precis fått han att somna..jag kommer alltså ha en trött pojke att hanskas me imorgon bitti =/

Nu ska ja fixa lite här hemma..finns en hel disk att ta hand om (hatar när maskindiskmedlet är slut..& ja glömmer de ALLTID när ja handlar) innan Jocke kommer hem från jobbet.
Imorn är en ny jobb dag...de går mkt bra såhär efter sjukveckan !! :)

Ha en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!