Snart åker vi

Ursäkta mig för en usel bloggning igår..men ja tro inte ja missat så mkt.
Jag & Iwar for ut & skulle leta present till Hugo som ja fått höra nånstans att han fyllde år i går..men som de sen kom fram att han fyllde år i dag !! Så de blev ju mkt bättre slapp vi hitta en "panik-present" Ja köpte istället 2 st "geni-kuber" som Wille ska få syssla me på tågresen ner till Sthlm på fredag

OM han tjatar om allt me resan nu..att han ska gå spökhuset (på grönalund) med pappa är nog de mest spännande :)

(bild lånad från grönalund.se)

 Sen tågresan..han har väl tjatat om att få åka tåg de senaste tre åren, så de är stort för honom.
Det blir tåg Sundsvall-Stockholm på fredag 06:08,
Grönalund hela fredagen
En natt på "Scandic Sergel Plaza"
Om vädret tillåter blir det Skansen på lördagen innan tåget går hem igen 18:30
Ska bli riktigt skönt att åka iväg på en liten semester med hela familjen..jag & mina tre älsklings pojkar. 
Komma bort lite & bara VARA !!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej hopp!

Hur står det till med dig?

Vad stor dina pojkar har blivit, tror

jag bara sett Iwar en gång och då var han nog bara nån vecka gammal!

2010-07-29 @ 16:40:05
URL: http://carrolined.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!