byebye

Iwar är på dagis igen & Wille är nu på skolan. Dom skulle ha nån festival för alla inom södermalms skola (FK-5an) så dom skulle ha med sig 20:- i småpengar att köpa fika för. Sen skulle alla pengar gå till nått bra ändamål..kommer inte ihåg vilket just nu. Men det är ju bra & kul för barnen att dom har sån dag !!
Själv håller ja på att göra mig klar för att gå ner på stan, ha lite att fixa innna ja börjar jobba. Måste även köpa silver shampo tro ja. Aldrig använt de men nu börja ja överväga att använda de. Få bort de små gula skiftningarna =/

Nu ska ja dra...tjarrå :]


Kommentarer
Postat av: Alma

Min fiiiiiiiiiiiina =)

2010-06-04 @ 13:34:52
Postat av: Linda

men åhh.. det hade ju varit supermysigt ju!! =( Nu är det på tok för sent antar jag!? Hör av mig nästa gång. Skulle varit kul att få rå om dom små också ju! =/

2010-06-04 @ 23:01:19
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!