en till sjukdag

Tråkigt nog så blir inte Iwar bättre..de som började me feber & sov på natten ha nu gått till feber, förkyld & hosta..vaknade flera ggr i natt. Inge roligt alls, Jocke som skulle upp 5 i morse somnade in förns 1..han är inte världens piggaste i dag.
Så idag har jag en Iwar som vill sitta i knä hela tiden & få ngt ryck då å då & springer ut till fotbollen men de dröjer inte många minuter innan han blir jätte lessen & blir orklös igen :(
Han satt här i soffan med mig & gjorde allt för att hålla ögonen öppna..tillslut gick det inge mer..


Själv så sitter jag & vräker i mig vindruvor & jordgubbar...finns de nå godare i värmen ?! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!