Ibland brister det

Igår var bara en "varning" för vad som kom idag! (Mitt huvud sprängde & illamåénde)
Vill börja me att säga att alla ni som är friska & hela..som slipper daglig smärta & leva på tabletter, njut av det & sluta gnäll.
Jag är nu inne i en väldigt dålig period, jag vill bara sätta mig ner & grina. Men jag kan ju inte eftersom mina barn inte skulle förstå varför mamma är ledsen.
Jag har tagit allt men den vill inte släppa...smärtan !! & allt som kommer där till.

Jag vet att det är många, även dom i min närmaste närhet som inte förstår exakt hur jag har det. Just för att jag inte kan förklara hur det känns, för det går inte att förstå hur mkt man än vill. Man måste tyvärr uppleva det själv, men det är inget ja ens önskar min värsta fiénde.

Tycker synd om mina närmaste som får stå ut me mitt irriterande humör. Jag kan inte förklara hur stor betydelse Jocke ha för mig, han gör så gott han kan med att stötta & finnas där för mig. Älskar dig så enormt !!

Förhoppningsvis vänder det snart till lite bättre, men det är bara att inse den tråkiga sanningen..det blir aldrig riktigt bra igen...


Kommentarer
Postat av: Sara

Usch och fy :(

Vet hur du menar med att folk inte förstår. En människa som aldrig haft migrän kan inte heller förstå hur jäkla handikappad man blir när det väl drar igång. Just nu tror jag mitt huvud ska spricka i två bitar.

Vi får hoppas att både du och jag mår bättre imorgon.

2010-06-15 @ 23:16:04
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!