Midsommar

På fredagen åkte jag & Iwar upp till stugan...eftersom Iwar gärna sov lite längre än tänkt kom vi inte iväg så tidigt som ja hade hoppats på. I Stugan var redan mina föräldrar & Brorsan me familj..åsså Wille förstås. Lagomt till dansen runt stången kom Jocke upp..Till min förvåning va mina barn väldigt på att få dansa. (Uppe i stugan samlas alla runt omkring nere vid stranden för dans & lek)
På kvällen till middagen kom även Saras syster m famlij upp.
Det blev en trevlig dag/kväll me god mat..trevligt sällskap :)
Jocke som hade gått upp 5 hela veckan va helt slut på kvällen & somnade me Iwar halv 11...jag & Wille kröp till säng runt 12 medans några andra tog ett natt dopp i bubbelbadet & kom inte i säng förns 3 tiden.
Kan ju ärligt säga att de va inte många som va lika pigga som oss dagen efter :p
Dessvärre vaknade Iwar på lördagen med feber, så är läget tyvärr fortfarande.

Barnen tar ett dopp i bubbelbadet..alla utom Iwar...

..som höll sig till sin fotboll :)

Wille

Nora kryper för fullt

En sjuk Iwar vilar på pappsen


När de minsta barnen hade somnat i går åkte jag, Jocke, Wille, Magnus & Sara ut & fiskade..Wille vann på 6 st. När vi kom tillbaka (runt 23) hade Iwar vaknat & kunde inte sova. Så vi beslöt oss för att åka hem..annars hade vi behövt kliva upp jätte tidigt i morse för att åka hem till Willes matcher i dag.

Kommer me ett inlägg om de strax...ska leta fram lite gotta först :op


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!