Vitaminer..

Nu är de dags att vitamin-boosta !!

Ha fått för mig att de fattas en massa vitaminer i min kropp, så nu sitter ja här me min hallon/mango smoothie...en bit på vägen ialf ;)

Ngt som ja är ute efter nu..men som är svårt att hitta.
En fin/söt/snygg långklänning, Jocke sätter väl i halsen om han läser detta, men ja tror stenhårt på att de kan va fint. PÅ RÄTT KROPP vill säga, så ja måste hitta en & prova för att veta om de är ngt för mig el om ja ska lägga den tanken på hyllan helt enkelt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!