Slö i dag

Vart ska man börja ?! Kan börja me att säga att ja är inte världens piggaste ida...slö som en gris !!
Jocke va hemma & hade myskväll me barnen igår medans ja va hos M-T på tjejkväll, hon fyllde år i torsdags & hade en liten fest...me bara oss tjejer. Mkt trevligt hon hade fixa sallad me diverse tillbehör man fick ta för sig de man gillade. Tyvärr va inte presenten från mig & Joy klar så hon få stå ut några dagar till :)
Vi gick sen ut på krogen som va länge sen man gjorde...kan nu förstå varför. Vi gick inte på Oscar som de alltid blir utan de blev stadshuset (!) Bara man skulle gå in börja man fundera om man hade legg me sig, så släpper han bara in oss, sen när vi kommer in känner vi inte en människa. Förutom Maria kände sin yngre kusin som ja fortfarande ha som 7 typ !! ALLA va typ 17-18..kom precis på då att själv är man 25 !! Hur blev ja såhär gammal ?! För att få det bekräftat så kan ja berätta att när M-T stog i kön frågade en tjej henne hur gammal hon va. 25 svarade hon..då säger tjejen..Ja önskar att ja ser ut som dej när jag är 25. Kom sedan fram att hon bara va 17 !! Kände verkligen inte att jag passade in där så när Joy (som för övrigt såklart va nykter) fråga om ja skulle me henne hemöver så va de rätt självklart. Men de va mkt rolig kväll me mina tjejer, men när ja insåg att ja va en gammal 2 barnsmamma som inte passade in på stadshuset. Ville ja bara hem till min kärlek & pussa på mina underbara pojkar <3
Nästa gång kanske de är mer passande att stanna hemma & umgås me några goda drinkar, där de alltid är trevligast el gå till ett ställe där "gästerna" ha kommit ifrån barnbidraget åtminstone.
Men tack tjejer (el ska man skriva damer ???) ändå för en super trevlig kväll, ser fram emot nästa gång !!!

Bjuder på en kanske inte all för snygg bild på M-T, mig & Joy från igår..Fatta inte va som gör att ja se så blank ut (??) & vem försöker egentligen Joy flirta me ?!

Milla & Joy

Värdinnan för kvällen


Kan även berätta att ja är helt överlycklig som nu kommer i mina älsklings jeans igen !! Efter att ha vart uppe på några extra kilon ett tag & inte kunna haft några av mina jeans ...ha ja nu lyckats komma i mina Killah favoriter. Som även ligger på strl w24 :] vilken lycka !!


Igår va vi även ut & kollade en sväng på pappa J fotbollsmatch..tror den slutade 3-3 för den intresserade :p
Iwar va jätte trött så jag for en sväng på affärn så han somnade i bilen...så där satt ja & kollade de sista minuterna. Va även svinkallt ute & ja va kanske inte direkt klädd för fotbollsmatch (!!)


Nu efter ja proppat i mig en massa ostkrokar & en kopp te börja ja piggna till. Snart ska vi ut till mina föräldrar & käka :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!