Gott & Blandat

En blandad kompott kommer de bli i detta inlägg, måste bara skriva av mig i all hetta.

För de första måste vi ha världens pucko till granne (huset brevid), han skulle skotta fram bilen..vart öser han all snö ?!! Över "staketet" & ner på våran parkering !?! Är han knäpp el vad !!

Sen så skulle ja först på Ica en snabbis tänkte ja innan ja hämtade barnen..så har dom problem me Nordea banken så de tog 100 år så fick man skriva under å sånt jobbigt...trodde då de bara va på Ica, men nej då åker ja på OK & ska tanka så är de miljoner me folk där åsså funkade de inte att tanka på "kort-pumparna" eftersom dom oxå ha problem me Nordea...ha ja en mongo-bank nu oxå ?!

Ha inte gått emot mig hela dagen ialf, va ner på stan & träffa Joy tidigare, trevligt eftersom vi inte setts på 100 år nu känns de som. El att hon/jag kommit in på jobbet räknas då inte.
Vi ska ju på dop på lördag eftermiddag..det är lilla Noras tur :) Så ja ha nog gått igenom hela stan efter en bra present...men kom hem tomhänt *suck* Tar de imorn kanske innan möte me AF/FK, måste även jobba på högvarv me min hjärna ikväll...imorn ska ja ha ett ställe att föreslå ja ska va på...shit shit shit...de står just nu still i mitt huve efter att ha tänkt på de varenda da.

Kommentarer
Postat av: Sara (Minxy)

Men din toka - hon behöver ingen present! :)

Hon har ju allt efter Leo, så yra inte runt på stan i onödan - kom och ät tårta med oss bara så blir vi nöjda :)

2010-03-02 @ 21:32:22
URL: http://minxy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!