Dagen som varit

Jahaja...
Imorse åkte jag med Iwar på dagis eftersom jag anser han är frisk.
Tyvärr sov han oroligt i natt eftersom jag anar att han är mörkrädd, så han var lite tröttare än vanligt. Så ringer dom vid lunch & säger att han bara grinar & är jätte ledsen..ja fattade ju på en gång att det va av trötthet. Så ja sa att dom skulle prova lägga han (de va ändå tid för det) förmodligen skulle han vakna mkt gladare. Men dom ville inte ens försöka utan sa bara att han är så ledsen så jag måste komma å hämta han för han är inte sig lik. Varför ger dom upp så lätt ?!
Jag orkade inte tjaffsa med dom så jag hämtade han & han somnade på en gång när vi kom hem. När han vaknade va han på mkt bättre humör. Men varför vara hemma från dagis när man inte ens är sjuk längre ?
Äh..strunt i samma. Få se om han sover lika oroligt i natt får han väl va hemma i morgon oxå.

Wille va hemma hela dagen idag eftersom han fortfarande inte är helt frisk.
Så vi har varit ut en sväng å kikat på tapeter till stugan. Hittade en riktigt fin ja gillade :)
Linda ringde å kollade om vi va i krokarna, hon va nämligen på Birsta å strosade. Vi tog en runda på Ikea surrade av oss lite innan de va på tiden att åka hem över.

Nu måste ja lägga lille-man..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!