Morsdag

Igår for jag & Iwar upp till stugan, där "dom vanlig" (min mamma & pappa, Magnus me familj) var. Jocke & Wille stannade hemma för dom hade planerat att grilla burgare & gå på GIF matchen me farfar & Hugo (Willes kusin)

Jag åkte mest upp för att vi kanske inte hinner åka upp nå mer innan midsommar & vi hade lite kvar att göra i stugan. Tapetseringen blev ja mkt nöjd me nu när tapeten hade satt sig riktigt & luftbubblorna va borta :) Så nu är de möblerat & näst intill klar att bo i.
När jag for hem runt halv 9 på kvällen, så blev Iwar kvar där uppe. Inte ofta han är där själv utan storebror...
William är som en ängel när lillebror är borta. De är så lugnt utan bråk & tjat. Tror han trivs me att få va bara han & vi ibland oxå. Men klart vi saknar vår lilla älsklings Iwar <3

Så har vi morsdag i dag..jag har fått en jätte fin ros av mina älsklingar.

Kaffe på sängen brukar de faktiskt bli..men ida tro ja en viss Jocke va lite för trött för de eftersom han fortfarande ligger & drar sig i sängen :p Vi ska strax göra oss klar & fara ut till Birsta..ja ha fortfarande inte hitta ngt till nästa helgs bröllop =/
Sen på eftermiddag ska vi till barnens farmor & äta middag, förhoppningsvis kommer även Iwar hem snart !!!

Bästa ja lägger på lite fart..sitter fortfarande här me blött hår & osminkad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!