Sista jobb dagen på denna vecka

Heeey...nu idag ha ja inte vart hemma många minuter. Men nu är jag ledig tills på måndag!!
Jag slutade 16 (som vanligt) Jocke hämtade upp mig så hämtade vi barnen, hem bytte lite kläder..sen skulle Wille å Jocke iväg på Jockes fotboll så dom tog vägen förbi Svartvik å lämnade av mig å Iwar. Morfar jobbade så de var bara mormor hemma, så vi lagade ugnspannkaka innan vi åkte med henne hem när hon for upp till stugan.

Imorn är vi lediga alla utom Jocke dårå, vi ska väl börja med att gå ner på stan å fixa en present till kalaset som Wille ska på kl 13..tro ja (?) Sen får vi se va dagen blir till...
Skulle behöva tvättstuga oxå...booooring :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!