sko problem

Ja träffade bruden som gifter sig på lördag ida. Hur lugn som helst..hur många är de nå dagar innan den stora dagen egentligen ? Men som vi sa..de kanske kommer ;)
Själv är ja lite upprörd över att ja inte har några skor att ta på mig den dagen. Eftersom ja helst inte (mkt ovanligt) vill ha 12 cm klackar, sku ju gå me mina älskling som är lika lång som mig nu & ja vill inte se ut som en flaggstång där brevid honom. Så va gör man ?!
Nå ledtrådar på min klänning
*ljusrosa
*volanger
*inte för kort & inte för lång
*glansigare

Blev man nå klokare ?! Nhaa...en av mina tankar va ett par jätte söta ljusrosa ballerina skor ja såg i da på stan. Förmodligen kommer ja nog se ut som en ballerina me dessa volanger då ;)
Nä..behöver nog tänka på saken lite...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du köpt den på H&M? =)

2010-06-01 @ 11:21:27
Postat av: Anonym 2

Nej på Ö & B :)

2010-06-01 @ 14:40:46
Postat av: Malin

HA! Jocke du är så jäkla rolig..



Men den är inte köpt på H&M :p

2010-06-01 @ 17:56:02
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!