Helgen över

Så har det redan gått en helg..!!

Fredag:
Pojkarna åkte till deras farfar på kvällen..som dom hade längtat !!
Själv gck ja ner på stan & mötte upp Linda..gick runt en sväng sen köpte vi med oss mat & gick hem hit.
Blev en MKT trevlig tjejkväll med några glas vin & massor med prat..
Tack för en otroligt mysig kväll..Du är guld värd vännen ♥
 
Lördag:
Farfar åkte med William på hockey träning..jag fick ledigt en dag från hockeyn kändes de som ;) Medans fick jag mysa hur mkt som helst me Iwar..sjukt mkt man hinner sakna dom små ♥ Sen skulle man få liv i herrn oxå som hade samling för match kl 12..HAHA..så bakis som han va trodde ja aldrig han ens skulle kunna ta sig dit.
Vet inte varför, men jag & grabbarna stannade hemma...tydligen hade han stor spela & gjort sin bästa match på länge..hur nu de kunde gå...långt in på kvällen igår va han jätte dålig :p Han må som han förtjänar !!
Det blev en väldigt lugn lördag me andra ord..

Så idag...
Var på Willes träning som vanligt en söndag :) Duktig han börja bli då..så kul att se varje gång !!
Efter det har det mest vart innebandy fram till 18:30 då for ja ut till mamma & pappa där Iwar hade vart sen fyra. När vi väl skulle åka därifrån så fick Iwar för sig att bada sen äta kvällsfika så vi kom inte därifrån förns nio.
Tur lilleman är ledig i morn annars hade ja haft en trött & tjurig kille att tass me :)

Nä mina vänner..nu är de nog dags för mig att krypa ner..
Somna till en film ikväll blir ju inte helt fel ;)

Sov Gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!