Nov 28 2010

Igår vart de hockey träningen på förmiddan..sen va de ju tänkt att jag & barnen skulle ner på julskyltningen. Istället kom min mamma & pappa förbi..när dom hade åkte klädde vi på oss massor me kläder & gick ner för att hyra film i stället. De va så sjukt kallt så de spelar nog ingen roll hur mkt kläder man än tagit på sig så frös man ändå sönder i ansiktet =/

Barnen lånade Toy Story 3 medans jag valde 2 filmer..bla "Dear John" som jag kollade på igår kväll. Hur trött ja än va runt 01 i natt så kunde jag inte slå av. Älskar den filmen..kommer absolut se den fler ggr. En perfekt "Malin-film" Romantisk Drama ;)

När vi kom hem från vår raska promenad så var Iwar jätte frusen om händerna så han bara grät & tårarna rann..samtidigt var han så enormt trött, som inte hade sovit ngt under hela dagen. Så jag la mig i hans säng med honom så han fick upp värmen igen..till slut så somnade han. Klockan hade ändå blive 19 så det var lika bra han fick sova för natten. I morse när han vaknade efter 13 timmar är han på ett jätte bra humör !

Medans William kollade på "Toy Story 3" kröp ja ner i soffan med massor va tända ljus & min enormt mysiga filt...de va ju sista avsnittet på Ensam mamma söker ett av de program som jag absolut följer ;)
När det va slut så hade ja faktiskt lovat Wille att baka pepparkakor..så det var bara att hålla sitt ord..så de blev en lite sen kväll för han men det gjorde inte så mkt. Vi kom i tid till skolan i dag ändå...

år 2010 bakar man inte längre pepparkaks grisar osv..nu är det dinosar, hundar, isbjörnar...osv...

Jag är en riktigt stjärna när de gäller att baka men när vi kommer till pepparkakor, kan ja va ärlig att säga att jag är sämst. Om jag inte bränner dom så blir dom inte klara ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!