Ny vecka

En måndag som denna har jag fått mkt gjort. Jag & Iwar har åkt runt hela stan med papper hit & dit. Känner mig duktig faktiskt & skönt att inte ha de hängande efter mig längre :)
Som ni kanske märker så är Iwar hemma mer & mer..det är bara mysigt för mig att få vara med honom hela dagarna..ser det inte som en börda direkt. Därför har jag nu bestämt att han bara ska gå 15 timmar/veckan nu resten av året för att sedan börja heltid igen i Januari.
Som det ser ut nu så kommer det behövas heltid igen då eftersom jag förmodligen kommer vara sysselsatt till 100% ;) Med vad kommer jag avslöja snart...!!

Sen har vi bakat ihop en sockerkaka & väntar på den ska bli klar så vi kan göra en till. Det är föräldramöte inom Willes fotboll ikväll & det blev då jag i vanlig ordning som står för baket. Det kom så hastigt så det blir inte mer inveklat än sockerkaka i da :p
När dom är klara så blir det iväg & hämta upp William för att sedan lämna dom hos farmor & farfar under mötet.

Mitt uppe i baket var den en kille som hämtade nappen & vovven & la sig i soffan..man blir trött av att hänga med mammsen hela dagen ;)

(Jätte skum bild, men de bju ja på..)


Kommentarer
Postat av: Håkke

Låter spännande!

2010-11-15 @ 16:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!