Stackars liten

Inatt hörde jag hur Iwar börja låta konstigt & satt sig upp..hann inte ens tänkte en sekund utan jag hoppa ur sängen & tod grabben under armen & sprang in på toa. Mamma känslan sa mig att han skulle spy & han kom precis över toan så kom det. Efter det vart det lugnt & vi la oss i soffan. Runt 7 var det dags igen.
Sen somnade vi om & sov till 12:30 ;) Stackars liten.
Det enda han villa ha i sig va en macka & O´boy. Det kom upp lika fort..runt tre somnade han igen & sov 2 timmar. Förhoppningsvis sover han bort sin sjuka. Nu har han ätit en våffla för en timme sen så hoppas den får stanna. Kanske inte den bästa maten att äta just nu men han ville ha de.
Känner mig så oerhört hjälplös när han bara är så lessen & mår dåligt..gör så gott jag kan att bara vara där för han..mammas lill-hjärta ♥


Nu håller vi tummarna att ingen annan kommer bli smittad. Men ja skulle ju inte bli förvånad.

Sköt om er..


Kommentarer
Postat av: Linda

Stackars liten! :(

2010-11-23 @ 21:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!