Säng på plats

Äntligen har grabbarna fått en ny säng.
Bort med Iwars lilla säng..I går kom våningssängen på plats & William är mer nöjd än någonsin ;)
Iwar somnade i sin EGEN säng igår..vilket inte skett under de senaste året. Sen att han kom in smygande & kröp ner under täcket mitt vid halv 7 i morse gör mig inget !!
Vi sov till halv 10.. jag var tröttare än på länge. Kroppen tog ut sig i går..
En skön massage idag skulle jag verkligen behöva.

Min otroligt jobbiga hall att "möblera" har börjat tagit ny form..




Önskar er alla en fantastisk lördag !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!