Hockey match...

Planerna för min lördag kväll var att jag & barnen skulle baka lussebullar & pepparkakor..sen lite glögg på det.
Nu blev de ju inte så..utan pappan ville ha med oss på Timrå matchen..man behöver bara nämna hockey för grabbarna sen sitter dom i bilen.
Jag är van att mina planer går i stöpet så jag blev inge bitter för de.
Tyvärr så hade inte Iwar sovit ngt igår..så han somnade på vägen ut till Timrå. Sen in på tredje perioden var han så trött så han la sig ner i mitt knä flera ggr. Men första satt han som ett ljus. Iofs så satt vi på rad 21 så han vågade väl inte röra sig ;)
Lite chips & dricka i andra så va de inge problem..De är ialf inte sista gången dom får följa med !!





Kommentarer
Postat av: Håkke

Kul!

Bra gjort att ta med boysen på en hockeymatch..live



2010-11-28 @ 21:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!