Ledig dag

Vaknade i morse & tog mig inte ur sängen. De va riktigt jobbigt eftersom Jocke jobbar 06-14 idag & barnen är hemma så ja va ju tvungen att kliva upp. Satt på en film så myste vi ihop oss i soffan..min enda chans till att ta en tabl, somna & vakna som en ny människa. 30 min va de som behövdes. Tur jag ha så snälla pojkar. Måste säga att vi hade en riktigt mysig morgon. Varför stressa när vi är lediga ?

Jenny kom förbi en sväng på förmiddan, skulle hjälpa henne me sak. Sen ha jag & Iwar bakat kladdkake-muffins...(som vanligt) Har klarat mig utan dom länge nu..en månad !!

Bäst av allt ;)


Ska iväg på kalas lite senare..Jocke´s, systers, sambo som blir äldre idag :p
Hipp Hipp Hurra !!

Ikväll blir det förhoppningsvis tid över för SATC2 igår blev de ju såklart inte. Jag kan verkligen inte planera ngt..blir ialf aldrig som jag planerat...(!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!