♥ Vänner ♥

Alla har vi vänner...många vänner..ytliga vänner..barndomsvänner..vänners vänner..
Hur många vänner har du som du egentligen kan prata med om ALLT ?
Som du vet skulle ställa upp för dig när du behöver ?
Som ger & tar & lyssnar när du behöver nån som lyssnar ?
Som vet hur du mår utan att du ens nämt att du mår dålig ?
Som kan ge dig råd & en klapp på axeln ?
Som kan blir glad för din framgång & det du lyckas med ?
I dagens läge är det så många som har fullt upp med sitt eget & sällan bryr sig om andra. Som glömmer allt runt omkring & bara tänker & pratar om sig själva & sitt eget liv.
Helt sjukt !!

Jag vet att jag har gett & gett men de finns dom som varken vill ta emot eller ge tillbaka.
Men jag har dom få som jag verkligen vet är mina vänner..dom är få men jag har ialf nån. Dom betyder mycket mer än dom kanske tro.

♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!