förändring

Jag vet inte hur många ggr ja kan hålla på att byta rum här hemma innan ja blir nöjd..om ja nångång blir nöjd ?
Det är ju ett rum som fattas, jag får helt enkelt göra de bästa av situationen.
Iwar ha ändå blive så stor nog att han inte är bäbis längre. Hur hårt de än tar på mitt mamma hjärta att inse att min bäbis ha blive stor :( Så är de ändå så..alla barn växer.
Så nu ska Wille & Iwar få dela rum igen, hoppas de går bättre denna gång. Med tanke på att dom "leker" tillsammans nu mot för förra gången så tro ja de kan funka. Dom spelar ju fotboll & innebandy ständigt i hallen el i vardagsrummet som ja kanske inte är sånt stor fan av, så jag ska göra det stora sovrummet till deras rum..där ska det då blir en form av "fotbollsplan" det är vad jag avslöjar. Ska börja nu i veckan så resultatet får visa sig eftersom. Mitt mål är att få hålla barnen på rummet & min inredning hel ;)

Detta leder då till att vi får trycka in vår säng i Willes gamla rum..blir ja av me mitt älskade sovrum som ja äntligen fått till. Men ibland får man se till barnens bästa & acceptera !!
Blir det som jag vill nu så kommer de bli super :)
Bara att vänta o se...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!