Glädje i Iwar

Det går inte att beskriva glädjen i Iwar i dag !!
Jag har vart med brorsan & Lilla-Nora på Ikea/Birsta, blev bjuden på frukost & fika..de kunde man inte tro för 20 år sen när man förmodligen va den mest störande & värsta "varelse" som fanns i hans närvaro ;)
Idag är man tacksam för de man har & jag kan inte ha en bättre bror !!

Fick presentkort på IKEA när jag fyllde år som ska spenderas ;) Så jag kom hem me lite smått å gott.
Kom även hem med ett par skridskor till Iwar...vilken glädje !! Han visste inte vad han skulle ta sig till..han släppte dom inte. Jag fick tillslut nästan slita av dom.

Han skulle egentligen få dom i julklapp, men jag var tyvärr tvungen att kolla om strl va bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!