My day

Eftersom jag är som ett barn & gillar dagen då man fyller år :D Min eller barnens fördelsedag..spelar ingen rol..lika kul ändå ! Jag kan klara mig helt utan present & allt för det är bara dagen som är helt MIN (en liten del av dagen får ja väl dela med mig till Jockes brorsa som oxå fyller) & en massa bakverk som alla nog nu vet att jag ÄLSKAR :D Då har man en anledning att få käka hur mkt som helst utan gränser !!
Så nu på lördag är de dags att bli ett år äldre MEN eftersom hela min familj & Jockes..(hyffsat sammanträffande) är borta hela helgen så kommer jag ha "firandet" för familj/släkt imorn (Torsdag) efter kl 17 !! För den som är fikasugen ;)
Tänkte eftersom några är inne å kikar då å då, så gör ja en notering här.


Kommentarer
Postat av: Håkke

KANON

2010-10-06 @ 21:27:28
Postat av: Fredde B

Kladdkaka ä gott

Mmmmm!

2010-10-07 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!