Ny dag..

..men jag är på samma läge & trampar..Mår som en ökenråtta.

Gjort de bra måste ja säga som fick upp Iwar till frukosten på dagis & Wille i tid tills skolan började :) Nu sitter ja här & väntar på mitt kaffe ska bli klart, sen vill ja bara piggna till & känna att ja kan stå på mina två ben idag.
Vill bara va som ja är, nu vet ja inte riktigt vad ja är..Inom mig är jag mitt vanliga lyckliga jag men det är kroppen som säger ifrån.

¤¤
Ha ja inte sagt de tidigare så är min dammsugare lagad ialf..tur de...finns så mkt annat som behövs ändå =/
¤¤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!