simskola till våren

Trodde man skulle få lite sällskap såhär på förmiddan när Jocke ändå inte börjar förns fyra i dag..själv när man ligger i sängen längre än 10 på morgonen får man nästan panik att man sover bort hela dagen !
Förutom att jag har proppat min hjärna full me inspiration till hemmet nu på förmiddan så ha ja faktiskt oxå äntligen satt in William i kön till simskolan för vårtermin. Deras hemsida är helt galet seg så de tog mig några timmar att bara komma in dit jag skulle, men nu är de äntligen gjort !!

Idag blir de tidig dag för Wille, redan vid två tänkte jag hämta han & kompisen J, sen är det ju dags för deras hockey träning runt 16. Såklart så jobbar Jocke även denna tisdag så de är mamma Malin som får åka & skåda dom framtida NHL stjärnorna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!