Torsdag..

Lite sent att säga godmorgon..här hos mig ha de hunnits med en del redan.
Tog mig tiden & åt en mysig frukost me små grabbarna, uppskattas väldigt av dom..mer än ja kunde ana. Annars står frukosten på bordet när dom kliver upp, medans dom får i sig den så är de en mamma som irrar runt i lägenheten & letar kläder & plockar.
Dum som ja va så glömde ja sätta in kupé värmarn i bilen igår kväll så de blev att skrapa rutor. Ja hade åtminstonde tanken att göra de..men lätt glömt tydligen.
Iväg me barnen sen blev ja sittandes här hemma & bara kollade på allt som skulle göras.
Precis när ja va som tröttast & ja ville helst nog bara krypa ner i sängen & sova bort dagen, så fick jag nån energi kick & sparkade i gång dagen men att städa & baka "Cookie dough cupcakes" Dom kommer bli farligt goda =/ Ja som skulle jobba bort mina extra bullkilon ja dragit på mig inte skapa nya ;)
Har även fått i mig lunch & skickat iväg en jobb ansökan..
Ändå ha inte ens halva dagen gått !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!