ont..

Ja ha jätte ont..i min ljumske. I tisdags va ja & Emma iväg å tränade, blev en sträcka på bandet sen tog vi oss ann maskinerna. Det slutade med en sträckt ljumske..Bra Malin !!!
Tänkte det skulle bli bättre om jag tränade i går så vi körde ett step pass..gjorde så gott ja kunde, tänkte stanna & köra core men pallade 15 min sen gick jag ut & drog en sträcka på bandet tills Emma va klar.
Nu när man är kall så går de inte ens att gå normalt =/

Annars så va nog gårdagen en jobbig da, trött & kunde nog somna vart & när som helst..
Gjorde de bra som inte somnade när ja la Iwar..de brukar annars va en självklarhet ;)


Nu ska ja dra ett varv här hemma, slänga in en tvätt sen är de dags att hämta dom underbara ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!