I brist på annat

Gick igenom ett USB & hittade miljoner bilder sen vi omformaterade (heter de så?) datorn !! Alltid lika trevligt & eftersom jag varken ha ngt spännande el intressant att berätta ida så lägger ja upp några :p

När William va 3 år ute på Berga...

Jag 2004..när fisket är som bäst :p

el så en helt annan fiskelycka 2007

Jag & Wille va iväg & åkte skridskor..2 år sen..

Hur skönt som helst...(2007)

Heldags fisketur i Thailand...dock fiskade jag inte en minut..tog vara på varje sekund i solen isället ;)

Lille-Iwar va 3 dagar

♥♥ Världens underbaraste söner ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!