Bambi på hal is...

Gomorron till en ny dag hos mig..
Jag hoppade över måndagen, men för en uppdatering från gårdagen så va Iwar hemma igår & vi åkte ut till ishallen i njurunda & invigde hans skridskor. Det blev självklart bambi på hal is. Men samtidigt så gav han inte upp & han skulle inte av isen utan han skulle spela hockey med dom andra !!
En anvis liten grabat.



Annars så fick jag ett erbjudande igår som gjorde mig minst sagt förvirrad, samtidigt kom ett annat erbjudande i morse som kanske inte gjorde saken lättare. Nu står ja här & vet inte vilket tåg jag ska hoppa på ?!


Kommentarer
Postat av: Linda

vad för erbjudande?? nyfiken i en strut ;P

2010-10-26 @ 21:01:36
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!