Lite gjort ialf

Wille åkte med min mamma & pappa upp till stugan i går. Dom hinner inte va hemma många dagar, sov hemma en natt sen va de fart upp till stugan & de va ett tag sen Wille va där så han fick snällt följa med :)
Så idag har jag & Iwar gjort lite va vi skulle hinna med...en omg bakning vanilj bullar, ska ta kanelisarna imorn om kroppen tillåter det.

 Blev ingen träning för mig idag för mitt sällskap kunde inte & då är de sällan ja kommer iväg.
Istället tog vi på oss kläder & gick ut på gården, Iwar spelade fotboll medans jag städade undan inför vintern & satte om blommorna som ska in..Iwar ville ju självklart vara med på att gräva i blommorna. De tog sin lilla tid, så när de va klart så kom Wille hem igen & pappan vaknade till liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!