första gången...updat 16:10

Williams första hockey träning va vi iväg på igår. Han fick va med på 7:åringarnas träning som har redan kört ett år & är mkt bättre på skidskorna. Men William gav inte upp & kämpade & tycte de va jätte kul.
Man märkte så tydligt att han tyckte de va kul, annars hade han förmodligen gett upp & gått av planen.
Till helgen ska han vara med dom andra som åker som han & få lära sig lite teknik & lära sig åka bättre, han accepterar det & är lika sugen på att spela ändå.
Själv tyckte ja han va jätte duktig för att va första gången..

Iwar var jätte sugen på att vara med & sa att när Iwar är stor som William ska han oxå spela hockey...& förklarade alla skydd man ska ha ;) Den dagen han ska börja med allt han vill gruvar jag mig för..för han är dubbelt så driftig till allt. Den tiden blir det tidsbrist & man får prioritera..mera.


Så en liten film på farfar Håkan´s begäran ;)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vad kul =)

Själv försöker vi hålla Pontus så långt borta från hockey som det går, haha =P

Råkade kolla vad utrustningen går på och höll på att svimma ;)



Nä, men hela fotbollslaget ska spela Innebandy i höst och vinter sedan är det min syster som håller i Sport Academy här i stan så han ska få följa med henne ibland, det får räcka gott och väl =)



2010-10-06 @ 15:44:50
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Jossan

Ja dom måste ju få välja själva!

Går ju inte att tvinga dom till något dom inte har intresse för..

Vet ju själv hur det var då man var mindre och "alla andra" hade eller gjorde saker och man själv inte fick..

Har lovat mig själv att så sällan som möjligt säga nej till saker så länge det är inom rimliga gränser =)



Ja Innebandy får räcka så länge, alla grabbarna i klassen spelar ju tillsammans så jag tror(hoppas) iaf att Pontus också känner sig nöjd...

Jag som är så frusen av mig vet inte om jag skulle kunna följa med på matcher och träningar om han fick för sig att börja med hockey..

Haha

2010-10-06 @ 16:19:22
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Då ses vi t

2010-10-06 @ 18:45:07
Postat av: Linnéa

Då ses vi till helgen. Oskars lag bruka få spela sista 15 min.( Patrik bruka vara med att åka )

2010-10-06 @ 18:54:09
Postat av: Malin

Linnéa...De gör vi :)

2010-10-06 @ 21:13:39
URL: http://malinxsvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!