Från botten till toppen

Igår var ja iväg på ett litet äventyr, efter det hämtade ja upp Linda så for vi in till Birsta & fixade lite saker vi skulle göra..tog en fika & surrade av oss lite !! Tack vännen ♥
 Tiden gick & helt plötsligt va ja hemma strax ínnan fyra & fem skulle ja få besök. Det gick i 190 km/h städade ordning lägenheten, fixade med fika (tur ja bakat i vecka innan) & hämtade barnen sen va de dags för ett litet födelsedags firande med Jockes famlij, på söndag kommer min del.
Jätte tack för igår ni som va här :)



Ändå skönt såhär i efterhand att vi har en hel lördag utan så mkt måsten, förutom Willes hockey dårå, men den är ändå på morgon så man har hela lördagen kvar. Kanske blir att vi åker å badar eller är det bra väder blir de nog lite fotboll ute !!

¤¤¤

Idag har jag däremot haft en helvetes dag..allt har med min nacke att göra, jag har vart i en dimma & bara legat i sängen HELT förstörd. Den som inte vet lever jag dagligen på smärtstillande för att klara dagen..på nått vis missade jag att det tog helt slut. Fick ingen läkartid för nytt recept förns på tisdag, men tjatade till mig så jag förhoppningsvis får komma in på måndag. Önskar ingen denna värk & smärta som jag faktiskt lever med. Det är inget jag direkt vill eller brukar prata om.
Försöker leva mitt liv vidare, man kan inte gräva ner sig för ngt som hänt..det är som det är & man får helt enkelt lära sig att leva med det & göra sitt bästa för att klara dagen som två barns mamma !
Nu fick jag en hjälpande hand (tänker varken säga vem el hur) för att klara helgen & det är guld värt, utan även Jocke hade jag haft 3 dagar i ett helvete..min underbara ♥

Nu blir det lite kvällsfika innan grabbarna slocknar !!
Jocke som haft en ovanligt fartfylld dag med jobb 06-14, ordna för mig, sen hämta barn, handla mat & laga mat, ordna disken..SEN slocknade han i soffan & där kommer han förmodligen ligga resten av fredagen :p


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad jag tycker synd om dig! =( Tur som sagt att du fick hjälp innan. Önskar man kunde göra något..

2010-10-09 @ 12:33:05
URL: http://lindsaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!