9:e oktober

I morse kom Wille in & puttade på mig & sa:
-Mamma..klockan är 8..nu kommer vi försent igen!!
Han va alltså helt inne på att de va skola..när han väl insåg att de va lördag så tog han med sig lillebror in till soffan & kollade på Tv. Vid 9 kom dom in & väckte mig igen & det va nog lika bra att kliva upp eftersom vi skulle iväg på hockey träning.
Jag låg ju bara å vänta på frukost på sängen..men icke, här fick man gå upp själv & ordna en frukost :p

Wille tyckte hockey träningen va minst lika rolig i dag som i tisdags. Tycker man ser framsteg ju mer tiden går..kommer en träningsdag i morn oxå :)

Efter träningen ha vi hunnit vart till Haga & kolla 2 perioder på en innebandy match, ätit & jag & Iwar ha vilat 1 timme ;)

De är min födelsedag hitills, min tanke va egentligen att de skulle bli ett firande (för de va ett tag sen man gjorde de) men tyvärr så kan ja inte hjälpa att ingen är hemma i helgen så de är = ingen barnvakt !!
Kommer fler helger ;)


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Fam Dalin säger grattis.( en dag sent.) Tänkte ge ett tip på sidan http://56kilo.se OM du får din Kitchen aid i dag.

2010-10-10 @ 10:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!