Dance Aerobics avklarad

Fick upp Jocke runt 14..så vi gick ner & röstade.
17:15 mötte jag upp Emma utanför Ego. För ett "Dance Aerobics" pass. Egentligen skulle vi ta ett "pump" pass igen innan med Jenny, men eftersom hon hoppade av så skippade vi det & körde bara ett pass...De gjorde mig trött ändå så de gjorde nog inte så mkt för min del :)
Även "DA" passet va jätte kul..de gick me en jäkla fart men super kul & de gick ändå hyffsat bra, bara man lärt sig koreografin. De va absolut ngt ja måste göra igen.

När ja kom hem så satt Iwar & körde bil...
M- Vart ska Iwar köra då?
I- mormo...o motta (mormor & morfar)


Nu ska ja ta en snabb dusch (för svettig är bara förnamnet) Sen ska jag lägga mig & läsa bok med Iwar. Ska göra mitt bästa för att inte somna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!