Gomorgon lörda

Igår kväll kände jag hur skönt det skulle bli & få sova ut imorse..utan nån klockan som väcker mig.
De va precis va ja fick, 9:40 vaknade min änglar ida. Precis vad jag behövde..idag är jag en pigg Malin som har mkt att stå i idag.

Barnen ha precis fått frukost & jag ska börja packa ihop lite saker till barnen. Sen blir det en resa till stugan med Iwar & en resa till farfar med Wille..som sedan ska ner till faster Kamilla för en övernattning som han ser fram emot. Han ha pratat många ggr om att få sova hos Hugo :)

När det är gjort blir det göra oss klara för ett partaj hos Joy som har 25 års fest !! Vilken ungdom vi är ;)
Joy & jag när bruden fyllde 24...hahaha


Ska få i mig min frukost först ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!