idag igen...

En till dag att sätta in bland dom andra "trötta dagarna"
Fastnade här vid bloggen..trött på de gamla & ville ha ngt nytt..när jag väl börjat vill ja få det klart. Tills klockan var 02:35 så kände ja att ja måste sova..Jag som redan va trött sen förra natten är i dag pajjad.
Men det är bara på med leéndet & jobba på :)
Jocke som är ledig idag kan ju mysa kvar i sängen, själv slutar jag 14 så det är inte så farligt.
Jag klaga inte heller på att ja måste jobba för jag tycker faktiskt om det !! Den här veckan ha vart en mkt bra vecka & vi har så enormt kul :) Då spelar de ingen roll om jag är döds trött..de är bara att gilla läget & ta att ja kanske slockna i soffan ikväll....



Ha en bra dag mina vänner
kram :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tror vi hämtade våra grabbar samtidigt på skolan idag =)

Vart så osäker så jag tordes inte heja, haha..

Det var runt 15 iaf =P

2010-09-03 @ 20:12:01
URL: http://jossanwilhelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!