älskar dig mamma

Kan man ha världens goaste pojke möjligen ?!
Rent spontant & när som helst under dagen kan Iwar komma & krama om en & säger
-Älskar dig mamma
I helgen har det varit extra mycket, han ha vart lika go me pappan.

Ja vaknade 06:30 imorse & gick upp för att stänga fönstret innan vi frös till is allihopa..så vaknade Iwar till & frågade om William är hos farfar. Eftersom han inte var det utan sov i sin egna säng så skulle han gå in till han & sova vidare. Men eftersom jag bar in honom dit & han inte gick själv så fick han för sig att de va morgon istället.
Man tackar...de va bara att ta me sig täcket in till soffan...så fick jag slummra in nå minuter till innan Wille oxå skulle upp & dagen började.

Ibland vore det väl fantastiskt om man kunde dela på sig & vara på två ställen samtidigt...Wille & Jocke har ju träning mellan 18-19, samtidigt har jag föräldramöte på Willes skola 18:30..oxå ha ja lille Iwar..Barn får faktiskt inte följa med på föräldramöten heller...Men de är kanske inte hela världens om ja skulle missa ett möte heller iofs. Mina föräldrar är på en annan del av jorden just nu, så det är inte så lätt att ringa hit mamma heller tyvärr :(

Iwar läser sin favorit bok för kanske 95289:e gången (Fotbolls stjärnor 2003)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!