lilla julafton för Iwar

När jag kom hem idag så stog de 2 kassar med kläder till Iwar innanför dörren. De va Jocke som hade fått med sig dom från sin syster..kläder som Hugo har haft. Det var en ren glädje när jag kollade igenom allt...Det var bl.a både ytterkläder för höst & vinter. Precis det jag ha gått å grubblat på att ja måste köpa nu eftersom kylan börja komma & Iwar har ingen höst jacka i lagom storlek sen vinterjackan tro ja är på gränsen till för liten. Inte nog med att det va behövande så var dom otroligt fina oxå :)
Sen va de lite skor & massa andra kläder....I LIKE!!!!

Annars så är ja lite emot begagnade kläder..säga vad ni vill..Vet faktiskt inte varför men ja..svårt att förklara =/
Kläder som är från Hugo är mer än välkommet..för jag vet att dom inte ta på han vad som helst så det är fina & bra kläder & jag vet oxå vem dom kommer ifrån :)

Sen så är jag barnvakt ikväll..så jag ha tre grabbar här hemma att bråkas me själv. Bråka & bråka..dom är så snäll så. Men Wille få sitt vrånga humör lite då å då nu för tiden så han kan va lite trottsig.
Jocke är nämligen på "möte" med dom andra tränarna i Willes fotbolls lag. Vet inte om ja kan kalla de möte men dom vill kalla de för det ialf. Dom ha då detta möte på Allstar..som skulle käka lite gott & kolla fotbolls matchen..åsså skulle dom ha sitt "möte" samtidigt ;)
Så Wille´s kompis pappa är oxå på de här mötet & hans mamma jobbar till åtta ikväll så ja sa han kunde va här till dess så kunde han oxå gå på mötet !! Snäll som ja är :)
Nu ska ja försöka få Iwar i säng mitt i allt..så ja ha satt grabbarna vid Tv spelet så kanske de är lite lugnt så Iwar kan somna ändå.

Sen ska ja ställa mig i köket & baka...igen...
Ikväll blir de matbröd som är helt slut nu, sen kladdkakemuffins & även Kanel & Vaniljbullar (om ja inte är för trött för de vid den tiden)

Hörs på en stund...
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!